• Kde nás najdete?

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1) Základní údaje

Prodejce: Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o.
Velké Zboží 169/VII, Poděbrady, 290 01

IČ: 264 989 79
DIČ: CZ26498979

(dále jen „dodavatel“)

Kontaktní údaje – obchodní oddělení:
Kostelní Lhota 44
289 12 Sadská
Mobil: +420 730 193 485
Tel./Fax: +420 325 599 068
Email: eshop@satekmm.cz
Na emaily odpovídáme v pracovní dny zpravidla do 24 hodin, nejdéle však do 2 pracovních dnů.

Adresy servisních míst:
Aktuální adresy servisních míst jednotlivých výrobců sdělíme na požádání.

2) Objednávka zboží

  • Seznam zboží na stránkách Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o. je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky.
  • K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.
  • Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu a další poplatky si zákazník může ověřit na stránce Doprava.
  • Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.
  • Zrušení objednávky
    Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.
  • Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
  • Ceny stanovené v internetovém obchodu platí jen pro objednávky přes internet.
  • Zboží z výprodeje je dostupné v omezeném počtu.

3) Zaslání zboží

  • U zboží, které má být zákazníkovi zasláno poštou nebo zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem.
    Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele, ale jde o elektronicky zaslané potvrzení označené jako „konečné potvrzení objednávky“ či telefonické potvrzení objednávky dodavatelem, kdy si dodavatel a zákazník potvrdí obsah objednávky, zejména druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a přepravu, a způsob a termín doručení. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva. U položek označených DOPRAVA ZDARMA, platí tato informace pouze v rámci ČR.
  • Dodací lhůta
    Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 1–7 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky.
    Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
  • Způsob dopravy
    Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České a Slovenské republiky. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám, aktuální ceník je uveden na stránkách Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o. v sekci Doprava, nebo je možné si jej vyžádat v provozovně dodavatele v písemné podobě.
  • Způsob uhrazení ceny za zboží
    Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně v kontaktním místě dodavatele, dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby, nebo poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem.
    Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad.
  • Převzetí zboží
    Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
  • Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
  • Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  • Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
    Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.

4) Osobní odběr zboží

  • Zboží je zákazníkovi na kontaktním místě rezervování po dobu 3 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží. Zákazník má právo si zboží na kontaktním místě před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout. Vyzvednutí zboží na kontaktním místě je možné pouze po předchozí domluvě mezi zákazníkem a dodavatelem.
  • V případě osobního odběru zboží na kontaktním místě se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.
  • Zboží k osobnímu odběru je možno převzít i v sobotu 8–11hod.

5) Záruční podmínky a reklamace – uplatnění práv z odpovědnosti za vady

  • Záruční doba a záruční list
  • Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
  • Záruční lhůtu na zboží poskytujeme v souladu s platnou legislativou.
  • Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je přiložen ke zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
  • Záruka na koupené zboží je vázaná na osobu původního kupce zboží a není přenosná na další osoby.
  • Reklamace
    V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
  • Postup reklamace
    Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o., zašle email na emailovou adresu eshop@satekmm.cz, kde uvede zejména typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu.
  • Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
  • Vyřízení reklamace Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zbo­ží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

6) Odstoupení od smlouvy

  • Právo zákazníka na odstoupení
    Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
  • Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovémto případě se zákazník zavazuje uhradit firmě Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o. storno poplatek ve výši minimálně 200,– Kč dle podmínek výrobce, který slouží k pokrytí nákladů spojených se stornem objednávky. Záloha je v tomto případě nevratná.
  • Právo dodavatele na odstoupení
    Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
  • Postup v případě odstoupení od smlouvy
    Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění ponížené minimálně o 200 Kč, dle podmínek výrobce, jako stornopoplatek. Záloha je v tomto případě nevratná.
  • Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu eshop@satekmm.cz nebo písemně na kontaktním místě. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží.
  • Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi).
  • V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
  • Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

7) Nevyzvednutí objednaného zboží

  • V případě, že kupující nevyzvedne zásilku již odeslanou, která se následně vrátí zpět prodejci jako nevyzvednutá/od­mítnutá/vráce­ná z důvodu neznámé adresy, je kupující povinnen prodávajícímu uhradit veškeré náklady (poštovné a balné) spojené se zasláním zásilky objednanou kupujícím, včetně manipulačního poplatku ve výši 100kč. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů), nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl..

8) Ochrana osobních údajů spotřebitele

  • Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
  • Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
  • Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
  • Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na eshop@satekmm.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.